prosím o radu.Od spodu,skoro do poloviny mi nesvítí podsvícení otáčkoměru.Je tam nějaká žárovka?Moc tomu nerozumim a narad bych tam něco poškodil ještě víc.Navíc mi pořád svítí kontrolka(rozsvícená žárovka),má to s tím nějakou souvislost?
22.35, 13. 5. 2007, odpovědětOranžová kontrolka znamená přerušení světelného obvodu. Na 100% to hlídá parkovačky, spz atd. Jestli jsou hlídané žárovky palubovky nemůžu s určitostí říct, ale na popelníku a palivoměru to určitě nehlídá, tak myslím že to spojitost nemá. Projdi si auto u uvidíš že ti něco nesvítí. Na spz jsou 2 žárovičky :c). Otáčkoměr v pohodě vyndej a vyměň žárovku. Je tam skleněnka, kterou zasuneš do plastové patice, teda pokud je to stejné jak na polivoměru. Jinou jsem bohudík měnit nemusel. Do hledej si napiš výměna podsvícení nebo něco podobnýho a čti a čti. Několikrát se to probíralo a jsou sepsané podrobné navody. Hodně zdaru Bobin
23.23, 13. 5. 2007, odpovědětjj,je to stejny, menil sem to,prace na par minut.
23.26, 13. 5. 2007, odpověděthlavne az budes mit vyndanej otackomer..coz je tedy mimochodem zalezitost asi na 10 vterin, ...tak neotacej klickama ve spinacce....jinak se pak rovnou priprav ze pojedes na smazani chyb airbagu....k te stale svitici kontrolce svetel..mrkni na osvetleni SPZ...to byva nejcastejsi zahada..pak parkovacky,mlhovky a tak...
8.06, 14. 5. 2007, odpovědětDíky moc všem za rady!Zkusím se do toho podívat a omrknu tu SPZ,snad to dohledám.Čus Špery.
16.40, 14. 5. 2007, odpovědětProsím o radu. Mám 2.0 TS a vypadáto, že mi variátor nepracuje. Auto je po výměně šál a po rozvodech, nastavené podle přípravků, ale jede dobře jen v otáčkách tak do 3500, nad 4000 už ztrácí výkon a vůbec nechce točit. Závada se objevila už dříve po výměně variátoru. Ten starý trochu navolnoběh rachtal, tak jsem ho v servisu nechal vyměnit za nový. Se starým ale auto pořádně zabíralo až nad 3000 otáček a ochotně šlo do otáček i nad 5000 s novým nad 4000 vůbec nechce. V tom servisu tvrdí, že variátor byl nový, že bude určitě v pořádku a že to jede jak má. Zkoušel jsem ještě ovládací ventil (solenoid), po připojení 12V spíná a vysouvá. Pak jsem zkusil od něj odpojit kontakt a navěsil jsem na něj žárovku - hned po nastartování se žárovka na chviličku rozsvítila a pak zhasla ,tedy soudím, že pojistka a spínací relé jsou OK. Při jízdě se ale vůbec nerozsvítí ani při otáčkách nad 3000. I s odpojeným solenoidem auto jede pořád stejně, do vyšších otáček nechce a ztrácí v nich výkon. Z toho tedy nevím, jestli nemůže být závada někde jinde než ve variátoru. Nemůže třeba řídící jednotka po startu vyhodnotit nějakou chybu a pak do solenoidu vůbec nic nepouštět? Prosím poraďte. Bydlím blízko Plzně poraďte prosím i nějakého mechanika, který dělá Alfy.Starý variátor pořád mám, uvažuji, že bych do něj dal opravnou sadu (pružinu a těsnící kroužek) a nechal ho namontovat místo toho variátoru co tam teď mám. Ale předtím bych rád vyloučil, že závada je někde v elektrice.
19.40, 24. 9. 2015, odpovědět