mám takovej dost specifickej problém. Auto táhne ale pokaždý jinak, jinou razancí a v jiných otáčkách, někdy zabere ve dvou a zarve do sedačky a ve třech a půl umře, jindy zabere ve dvou trochu, ve třch hodně a táhne až dokonce, někdy je to hladkej průběh od dvou až do omezovače a někdy dokonce při vytočení třeba trojky a přeřazení ztratí výkon skoro úplně, pustím plyn na chvilku, přidám a nebo podřadím a je to ok. Vyndal jsem váhu vzduchu, vyčistil, vyčistil EGR kterej jsem rozhýbal a zaslepil, turbo normálně funguje.... už fakt nevím co to může bejt :-( diagnostika se nerozsvicí, nehulí to.... jedná se o 103kw...díky
23.00, 30. 7. 2012, odpovědětjo a diagnostika nic špatnýho neukazuje :-(
23.08, 30. 7. 2012, odpovědětJeste jsem zapomel na jednu dulezitou vec, turbo bylo rozebrany a je ok ale kdyz pridam a pustim plyn tak pri tom pusteni plynu si hlasite jakoby odfoukne. Budu asi jak debil ale je to takovy to pchuuu. Normalni to urcite neni ale nevim po cem jit :-( a hlavne jsem laik tak nevim.
11.48, 31. 7. 2012, odpovědětmam uplne ten samy problem a taky si s tim nevim rady poradte prosim!!!
19.50, 2. 10. 2012, odpověděthadice jsou ok?
8.40, 3. 10. 2012, odpovědětZdravím... Měl jsem tento problém taky. Problémem je turbo... To, že od 2 do 3 táhne je, že lopatky se nenatáčí a turbo dává velkej tlak.. Jednotka to pak shodí. Rozdělat turbo, obrousit plošky mezi vnitřkem a lopatkama. http://fiatbravoklub.com/fiat/diskuze/pictures/pict_20110919_234100.jpg Jak to funguje ? http://fiatbravoklub.com/fiat/diskuze/pictures/pict_20110907_080530.jpg
21.14, 19. 10. 2012, odpovědětAž se složí kroužek s lopakama do nitra turba, tak to musí při dotažení lopatky otáčet. Každá z nich !!! Problém výkonu , pokud neukáže diagnostika chybu čidla a jiné elektroniky, je čistě mechanickej.
21.20, 19. 10. 2012, odpovědět