Zdar chlapi, rozhodl jsem se pro větší investici do mé alfy 2,4jtd 103kW (2001) sedan. Vyměnil jsme komplet přední nápravu, to znamená spodní i horní ramena, kosti stabilizátoru, gumy stabilizatoru (2x co drží tyč), tlumiče a horní uložení tlumičů. Dával jsem jen značky jako TRW, Vema a Impergom, a teď mi prosim poraďte, co sakra může ještě mlatit na pravé straně při přejezdu nerovností? Dělá to jen jakoby na pravé straně auta při přejezdu výtluků (zaplácnutá díra alsfaltem) je to zvuk jako by guma několikrát klepla o kov a jelikož už jsme do auta dost vrazil, nezkonale mě to rozčiluje. Díky za odpovědi! Honza
9.47, 14. 3. 2013, odpověděttřeba výfuk o karoserii.můžou být už měkký gumy co ho drží
15.57, 14. 3. 2013, odpověděttak to nasere :) spravne vravis, aj gumene vesiaky kazdopadne treba vymenit, po tolkych rokoch su uz vytahane na sracky. stoja par korun a efekt to ma. pri montazi obrusit hrdzu a pod gumu dobre namazat vazelinou.
17.43, 14. 3. 2013, odpovědětmy povidej... já už udělal na přední nápravě komplet go a mě zas tluče levý kolo při přejíždění nerovností, ještě že ty naše silnce neznaj slovo výmol, jinak by mi to tlouklo pořád :D , tlumiče, uložení, stabilizátory, gumy stabliků, spojovačky řízení, čepy řízení, horní i dolní ramena, kotouče a destičky a to vždycky někde začlo bouchat, tak se to vyměnilo a tlouklo to zas jinde.......(tohle vše vyměněný za cca 3 měsíce - AR 156 2.0TS
18.12, 14. 3. 2013, odpovědětobdivujem neikoho kto vymeni vsetko mozne najebe do talianskej ku rvy penazi a potom ked sa to jebe aj tak si to necha. Prirovnam to k kamenom na blate, niekto stoji robi si podpery aby sa nezjebal, niekto je sikovny poskace po vsetkych a je na druhej strane, v preklade kazdu co som mal isla skor do pice nez stihla nieco chciet, teda ako tak pojazdne zbavit sa. nikdy som nemenil ramena, raz turbo, mozno cidla aj s vrakacov, mal som tychto kurviciek 156 sest nijaka ujma ze som neni alfista. Ako moze mat neikto jednu alfu stale sa pozerat na tu istu farbu na ten isty motor a pritom ho to bavi ? Mna dlhsie nez tri mesiace nie, nedokazem to. Aby toho nebolo malo, presedlal som na multiplu a ta u mna ostane aspon pol roka urcite. neznamena to ze alfy su zo mna prec, ale radost prichadza vzdy vecsia po odpocinku ako stale toho isteho, dokazom toho je ze ma nebavi stale to iste. Vzdy lepsie s Tolko alf co je mat par ako jednu jedinu a tu si cackat majkat platit a aj tak to nakoniec predas. Do alfy investovat je to iste ako ked tie peniaze splachnes do hajzla, doslova, lebo rozjebe sa zas nieco dlasie neskor zistis ze uz je to nepredajne, ked to predas pod cenu to asi nechces, ked bude problemov vela tiez si to asi nechat nechces. Nestoj na jednom mieste ale preskakuj viacej uvidis a nikdy sa nepotopis.
18.34, 14. 3. 2013, odpovědětalfy nie su auta, veta v dvoch zmysloch, 1,dizajnovo nad ostatne 2,kvalitou pod ostatne. alfisti beru bod 1, ako je to s kvalitou dokazuje pocet alf na cestach, teda bod 2 sa tyka nazoru ostatnych ludi. Kto by nechcel pekne auto ? preco ich je potom tak malo ? Nenosim okuliare mozno pri tej prvej, ale treba sa pozriet na vec s kazdej strany, kazdy jeden s vas sa casom na to zacne pozerat ako ja. Nazov tejto temy je uzasny NIECO VYMENENE- PROBLEM PRETRVAVA, no a dostanes sa k motoru potom elektrike potom brdzam a si zase na naprave.
18.44, 14. 3. 2013, odpovědětskontroluj si aj ulozenie motora
22.52, 14. 3. 2013, odpovědětjaaaj este aj to moze byt ono :), v zaciatkoch svojich alfa technickych kurzov som sa pustil do vymeny spojky na jednej jtd co som mal, zlozil som to a zistil som ze prave predne koleso je blizsie k blatniku a ten blizsie k dveram az suchali pri otvarani, páč :) vyhnita kurva
13.53, 15. 3. 2013, odpovědětMěl jsem to samé,vše nové a pořád klepání při průjezdu nerovnosti.Byl to utržený silentblok u převodovky!!!
19.12, 17. 7. 2013, odpověděthomokinetak na prave poloose. 12 stovek...
19.57, 17. 7. 2013, odpovědět