mam problem. mam alfu 156ku, r.v. 2000, 1.9jtd. Ted se mi stala takova vec. Kdyz otocim klicem od zapalovani - nezhasne signal CODE. Tudiz nezhasne ani kontrolka vstřiku, takze vubec nenastartuju. Povede se to treba az na 15. pokus. Pak ale zas nic. Stalo se to uz nekomu a muze nekdo poradit? Predem diky za odpoved.
11.50, 26. 6. 2006, odpovědětPoradím ti! Má s tím bohaté zkušenosti můj kamarád, který měl před rokem ten samý problém u 146 1.8T.S. Navíc mu ještě vyjela ručička otáčkoměru na max. Tak k tý radě, čím by to mohlo být. Povol a dokonale očisti hlavní kostřící bod pod baterkou na levém podélníku z boku. Aby si to našel, jdi od - pólu baterie dál až na karoserii. Zpět namontuj kabel a uvidíš. Přes zimu prostě zoxidoval. Další známý měl podobný problém s rozsvícenou kontrolkou ABS u Marei. Po povolení a očištění kostřícího bodu ABS na karoserii o.k. Takže dej vědět.
21.40, 26. 6. 2006, odpovědětJa mam ten samý problém, otackomer nevyleti. Cele budiky jsou kostřene přes stejny kostřici bod, proto mu vyletel ten otačkoměr. Očištění proto nemusí vždy zabrat, pokud nelétá otáčkoměr, ale zkusim to. :-)
22.29, 26. 6. 2006, odpovědětJojo, me se stava to samy...Mam 2,4JTD ´00 Uz jsem z toho byl naprosto zoufalej.Po vsech marnejch pokusech o opravu uz me napadaly jen samy kraviny jak to odstranit... Zda se mi to naprosto absurdni,ale pokud pred otocenim klicku slapnu na brzdu a pak teprv otocim klickem, kontrolke "code" naprosto vzdicky zhasne. Bez toho treba na 30x pokus...
21.20, 29. 6. 2006, odpovědětMam origoš schema, tam je vše videt. mohu ho poskytnout.
22.30, 26. 6. 2006, odpovědětjestli bys mi mohl poslat to schema,bylo by to super...A diky za rady,hned dneska po praci to zkusim...Pak napisu co a jak...
11.45, 27. 6. 2006, odpověděttakze, udelal sem co ste mi rekli a je to o 80procent lepsi,....sem tam se ale jeste stane ze kontrolka nezhasne (treba 2x z 30 pokusů). ale je to 100x lepsi jak predtim. diky moc za rady...
11.42, 28. 6. 2006, odpovědětTak zkus ještě oddělat podvolantový kryt a najdeš tam pojistky a releovou skříňku. Zkus ji oddělat a zkoukni zezadu, jestli všechny konektory, relátka... sedí a mají kontakt. Tomu kámošovi to k tomu zooxidovanému kabelu taky blblo a když do ní říznul pěstí, tak se to zlepšilo a navíc ji tam předešlý majitel přilepil na jedné straně plastelinou. Humus.
19.56, 28. 6. 2006, odpovědětKoukam na to a napájení jde jen přes dvě pojistky žadné relé.Navic za těma pojistkama je napajená i řídící jednotka. Pokud by byl problem v nich tak by to občas nekde zdechlo a nesr.. by se jenom CODE. Podle mě může byt problem pouze v konektoru ktery je přimo u toho immobilizeru, v kostře nebo v elektronice immo. Byl ste s tim nekdo na diagnostice? Co to tam psalo?
12.03, 30. 6. 2006, odpovědětAhoj, to schéma máš na všechny 156 , potřeboval bych 1,6 TS r.v.1998 , dík pavelostr@seznam.cz
20.11, 22. 11. 2006, odpovědětzdravím mám stejný problém poslal by ste mi někdo to schema? díky moc předem
22.44, 5. 8. 2007, odpovědětmohl bys mi taky poslat to schémátko? dík předem
17.25, 9. 4. 2008, odpovědětjarosalv.o@seznam.cz
17.47, 9. 4. 2008, odpovědětZdarec Chlapi mám ten samý problém s CODE na 156 2.0 ts jdu zkusit očistit kostřící kabel protože chvíli mi stála ... Kdyby šlo zaslat to schéma byl bych vděčný díky mooooc ...jsem z toho zoufalý vyplivlo mi to den před technickou...
13.44, 19. 6. 2013, odpovědětMohl by mě někdo poslat schéma na relatka na Alfu romeo 156 jtd.Díky
14.16, 6. 11. 2006, odpovědětAhoj vsem. S kontrolkou CODE uz jsem taky zkusil sve. Problem bude zrejme opravdu v ukostreni. Ja pro zmenu radim vymenit cely kostrici kabel, me totiz pouhe ocisteni moc nepomohlo,obcas CODE i tak zablbne. Uz nekolikrat jsem se presvedcil, ze staci ten kabel jen nejak jinak napruzit a zmena je hned patrna, cili komplet vymena. Ja osobne jsem se k vymene jeste nedostal ale je to v planu. Minuly mesic jsem byl na emisich u kamose a tomu diagnostiky BOSCH ukazala hrube nesrovnalosti v ukostreni, takze opravdu jsem naznal, ze zrejme tady bude zakopany pes.
23.41, 5. 8. 2007, odpovědětaky mate kluc,ono to moze byt aj v tom ked je slaba bateria v kluci.
21.18, 7. 8. 2007, odpovědětTo je hloupost, baterie v klicku napaji jen dalkove ovladani, s cipem to nema nic spolecneho, ten je nezavisly na baterce... rozdelej si klicek a uvisdis
1.31, 8. 8. 2007, odpovědětmohl byste mi taky nekdo poslat to schema?? mam 1.9JTD z 1999. sviti mi CODE, kdyz zahrkam s kabelama, podari se mi to na chvilku spravit! jenom jsem dneska jaksi nemohl narychlo najit ten sroub, kterym se to ukostruje, abych ho mohl ocistit. je nekde pod baterkou? a je videt?? mne se ten kostrici drat rozdvojuje a spojuje s jinym, tak si nejsem jistej, jestli mam spravnej sroub... diky moc... zitra na to zase vlitnu. po dnesku se to zlepsilo
21.55, 21. 2. 2008, odpovědětked mam problem tak poklepem po poistkach a startujem :D neni Alfa ako Alfa
22.27, 21. 2. 2008, odpovědětMě pomohlo vytažení konektorů pojistkové skřínky vyčištění a prostříkaní kontoxem.Ještě jsem rozdělal i ten plast na volantu a zkontroloval i tu anténku na snímaní kodu.Jinak se to může stavat i při slabém napětí na Aku takže změřit i napětí na aku.
17.52, 22. 2. 2008, odpověděttento problém jsem měl,odstranila to AR Brno,musí se vyměnit vysilač v ceně 1.200,-Kč, toto je zaručené řešení
11.52, 9. 4. 2008, odpovědětTo schéma by bodlo, má ho někdo?
15.15, 9. 4. 2008, odpovědětJe to vsetko tym kostrenim co sa tyka toho code. dokial som nevymenil baterku v mojej alfe tak sa mi to code ukazovalo v kuse vymenil som tu baterku pohybal kablami a nemam s tym uz problem. prisiel som na to vlastne len nahodou
12.42, 27. 8. 2008, odpovědětujde sa mi ten navod na alfu?? dik moc
12.57, 30. 8. 2008, odpovědětJe to problem imobilizera.Ten funguje tak ,ze v kluci nas cip s kodom ktory precita antena ktora je v blizkosti spinacej skrynky.Je to taky cierny kruzokz z ktoreho ti ide tieneny kabel.Skus to povitiahnut a dat blizsie ku klucu.Ak sa auto zacne spravat normalne tak problem je v komunikacii medzi klucom a imobilizerom.Poriesit to mozes aj tak ze tu antenu das blizsie ku klucu.
20.37, 30. 8. 2008, odpovědětchlapi ako je mozne ze mne vypisuje kod na diagnostike U1600 co je imobilizer a mne ani kontrolka code nezasvieti pri otoceni kluca ani na stotinu vobec nic.. ako je to mozne??????a ako je mozne ze v pohohde nastartujem stale bez problemov ak imobilizer je off....
23.37, 16. 2. 2010, odpovědětChlapi takze vec vyriesenaaa :DD dostal som sa nakoniec za poistnu skrinku a tam bol asi zly kontakt lebo som to precistil a xyba zmizla z displeja a uz mi aj pri pretoceni kluca zasvieti CODE cca2 az 3 sekundy .... xlapi dakujem moc pomohli ste velmi....
20.51, 18. 2. 2010, odpovědětale aj tak nexapem ako to ze mi auto islo nastartovat aj ked immobilizer bol failed hm?
14.55, 19. 2. 2010, odpovědětProsím vás, mohli by ste mi poslať niekto tú schému kostrenia?? Vopred ďakujem.
16.26, 11. 6. 2013, odpovědětmohli by ste mi pls niekto tú schému poslať??.. môj e-mail: daniel.danko@centrum.sk vopred ďakujem.
17.03, 11. 6. 2013, odpovědět