http://fotoalbumy.azet.sk/robert.peko/termostat-ar-156-1-9-jtd/?i9=02abdc1d3741 narval som ho tam pomocou ojeja a hadica bola oslahavana plamenom zmekla a potom som to tam dostal je to tak troska babracka na zaciatku tie prve centimetre _ http://www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=14929 _ to termostat na renault (5, clio) a funguje to super. a hlavne za zlomok ceny,
15.08, 25. 1. 2009, odpovědětsak na jtd stoji vernet termostat do 2000sk. na 77kw verziu 1606sk. www.elit.sk
15.12, 25. 1. 2009, odpovědětja som dal facet kamos vernet funglovky bezalo to mne pl roka kamosovi 4 mesiace s VErnetom co som si myslel ze je lepsi ako facet a musel ho reklamovat len s tym ze jemu vymenili a a mne nie ja som to kupoval v Tomi AUto Kosice na Rstislavovej uz nikdy viac
16.10, 25. 1. 2009, odpovědětsom rad aj som to aj ukazal tym chlapikom v autodieloch aj tie fotky ako to teraz musim mat podal som to na Slovensku Obchodnu Inspekciu riadne som napisal ziadost popis problemu doklad riesenie straty na spotrebe trestne oznamenia a nahrada skody vo vyske 166 Eur co je 5000 Skk treba na nich tvrdo .... take tak
16.14, 25. 1. 2009, odpovědětMel jsem tu termostat na R 5 ale byl uplne jinej nez tam davat ty,nevis jaka motorizace toho renaulta??benzin/diesel.
16.45, 25. 1. 2009, odpovědětMartin T-Ja som tam dával renault clio 1,2 r.v. 1996-98 /benzín) (otvára cca 98st.) Na slovensku cena: 217Sk-7Euro. Mám 1,9 jtd!
17.00, 25. 1. 2009, odpovědětMartinT-Pardon! Otvára pri 89 st!
17.02, 25. 1. 2009, odpovědětMiro-zkusim ho objednat a uvidim,diky moc
20.29, 25. 1. 2009, odpovědětProjel jsem ted Elit a snažil se najít nejpodobnější Clio s 1.2 a našel jsem víceméně jen jedno Rok výroby: 09/98 - , kw/HP: 43/58, Obsah: 1149 ........ a podle obrazku tam takovy termostat tezko narvem. http://www.elitecat.cz/Images/Documents/JPG215/original/P6126.JPG /// http://www.elitecat.cz/Images/Documents/JPG215/original/P5493.JPG ..... přesnější typ by nebyl?
9.50, 26. 1. 2009, odpovědětčaute mám 1.8 TS je stejný jako na jtd víte/nevíte?díky
20.35, 25. 1. 2009, odpovědětMartin T,Martin,termostatmajú vkaždej mototechni,ale nezabudni si kúppť i tri eska pásky, dve použiješ,ak sa staré nebudú dať použiť a jednu na uchytenie termostatu v hadici! Nezabudni na vytiahnutie kapaliny z vyrovnávajúcej nádržky!
20.38, 25. 1. 2009, odpovědětJA alfy delam,tohle mam spis jako takovy pokus pro zakazniky,kdyz to bude dobre fungovat tak urcite lepsi nez davat prez 1000kc za termostat.
20.47, 25. 1. 2009, odpovědětNo čtu tady o náhradách za origo termostat.Včera jsem ho měnil.Nechal jsem si poradit a dal jsem tam Vernet.(2000 Kč bez).Ale rázem se mi opravily 3 věci najednou.Zmizela mi výkonová díra při 3000 tis.ot,Motor jede klidněji a taky to topí jak má.Teplota se mi pěkně drží okolo 90 st.Když jsem viděl kolik je k termostatu připojeno hadic,asi tam nebude jenom tak.Taky nemám peněz nazbyt ale mému servismenovi věřím a zatím jsem udělal vždy dobře.
21.04, 25. 1. 2009, odpovědětTo je možný ale když tu mají zkušenosti s náhražkou která bezproblémově funguje tak proč ji nepoužít?vyměnit se to může vždycky
9.24, 26. 1. 2009, odpovědětMůže mi prosím někdo poslat odkaz o jaký termostat se přesně jedná. Z toho co jsem našel jsou buď tvarově naprosto nevhodné nebo stojí 4x tolik :-/
19.22, 27. 1. 2009, odpovědětpani mam na predaj 2 kusy original na 2.4 jtd 100 kw ale pasuje aj na 1.9 funguju 100 % dam ich lacno
19.24, 27. 1. 2009, odpovědětPoužitým termostatům příliš nevěřím... aby nešel za týden do kytek. Lacno? Nabízím 7 EUR :-)
19.38, 27. 1. 2009, odpovědětMyslím že co zde bylo psaný o té slavné máhražce,tak to není žádná výhra když teplota kolísá o 15 až 20°c.Termostat je od toho aby byla udržována stabiní teplota motoru.Takový teplotní rozdíly nedělají motoru dobře.Ale kdo si chce kurvyt auto ať si ho kurvý.Je to každýho věc.
20.04, 27. 1. 2009, odpovědětpresny odkaz nhrdy _ http://www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=14929
21.12, 27. 1. 2009, odpovědětNež se do toho pustím, co si myslíte o tom co píše Mojmír? Kolísá to pak nebo ne? Rozdíl 2000kč není málo, ale aby to nebylo z bláta do louže.
18.08, 28. 1. 2009, odpovědětahoj, mam taky dotaz. nedalo by sa ako docasne riesenie zleho termostatu a tym aj nizkej prevadzkovej teploty a slabeho kurenia pouzit napr. namontovanie polystyrenu pred chladic? nema s tym niekto skusenosti?
18.38, 28. 1. 2009, odpovědětso zabranou pred chladicom nic nevyriesis max zatarasit spodnu mriezku ale nic nedavaj tesne pred chladic
19.37, 28. 1. 2009, odpovědětpreco nedavat nic tesne pred chladic??? mozno hlupa otazka ale budem rad ked mi to niekto vysvetli. vdaka
20.20, 28. 1. 2009, odpověděttak teda ziadne postrehy ku mojmu mozno blaznivemu napadu?
12.26, 30. 1. 2009, odpovědětNedávaj tam kartón, ten keď sa rozmočí, tak sa môže dostať medzi rebrá chladiča. Ja som tam dal protislnečnú clonu, takú čo sa dáva v lete na čelné sklo auta. Má z oboch strán tepelnú reflexnú fóliu - taký alobal. Dal som ju medzi chladič klímy a chladič vody. Teplota motora pri jazde na diaľnici sa zdvihla z 55 na 70 stupňov, vonku bola 0. Pri väčšej záťaži (jazdna na plný plyn do kopca) sa môže zahriať na 90 a viac stupňov, treba si to všímať, poprípade nezakryť celú plochu chladiča...ale je núdzové riešenie.
16.51, 6. 2. 2009, odpovědětlebo ti to yzasere chladic a o rok ver tomu ho budes menit skratka ti skoroduje
21.53, 30. 1. 2009, odpovědětJsem laik, takže mě nekamenujte, ale bavil jsem se s jednim mechanikem, kterej mi říkal, že když tam dám druhej termostat do hadice, je větší pravděpodobnost, že se oba kousnou a upeču motor. Sám mám druhý termostat po víkendu v plánu, takže se ptám "co vy na to" ? ;-)
16.31, 6. 2. 2009, odpovědětAk mi pôvodný termostat nezatvára, tak sa nebojím, že by sa motor uvaril...a ten druhý termostat samozrejme treba umiestniť v hadici tak, aby nedochádzalo k fyzickému kontaktu s pôvodným termostatom...môj skromný názor. Tiež to chcem skúsiť, len musím zohnať takú hadicu (termostat-chladič) do rezervy, keby som niečo posral :)
16.57, 6. 2. 2009, odpovědětkeci keci o kusnuti dvoch termostatov
21.32, 6. 2. 2009, odpovědětTAk ten origo vybagruj z toho nalitku a budes mit jeden.
7.40, 7. 2. 2009, odpovědětVyndat termostat z AR neni problemove,jde to velice dobre.Podminka je dat tam zpatky nove sponky za stare
9.19, 7. 2. 2009, odpovědětTak mám stále dilema. Zítra jedu k mechanikovi udělat pár drobností na autě s nevim zda ten termostat udělat nebo ne. :-( Ze 100% předsvědčení jsem teď tak nějak nejistý, zda do toho jít... přesvěčte mě někdo, že to bude naprosto ok :-)
18.05, 8. 2. 2009, odpovědětJa to mámzaložené skoro mesiac,asi po 10 km sa zohreje na 89st.a potom otvorí a pracuje presne ako je to uvedené v rubrike Technika! Po otvoreníteplota klesne asi na 75 st. a potompodľa výkonusa šplha hore.Zatiaľ to funguje!
18.23, 8. 2. 2009, odpovědětTeplota tedy drží ok? Lze říci, že to je plnohodnotná alternativa, nebo jen levná možnost, která však "originál" nenahradí. Nikdy jsem na tyto alternativy nebyl, tak mám prostě obavy...
19.21, 8. 2. 2009, odpovědětCo píše miro je špatně. takhle nesmí tepolta kolísat.Už jsem to psal stačí číst.Připadá mě to jak když se hrách na stěnu hází.Je zde moc lidí co nerozumí motorům a přesto radí.Připadáte mě jak maďaři.
20.19, 8. 2. 2009, odpověděta teď babo raď ;-)
20.27, 8. 2. 2009, odpovědětMojmír, je predsa jasné,že ked otvorí termostat,tak dojde k ochladeniu kapaliny!Ved podstatná časť je v chladiči a nie v motore! Potom sa zasa dostane na provozní teplotu a tú si udržuje podľa výkonu motra! Ked ideš na polovičný plyn a je zima ,tak je jasné,že dochádza k poklesu teploty! Pretože,chladenie náporom je väčšie,ako ohrev motorom a opačne!
7.31, 9. 2. 2009, odpověděttak jsem úvahy vzdal, mám objednanej originál termostat za super peníz, takže snad to bude ok.
15.44, 15. 2. 2009, odpovědětKeď sa voda ochladí, tak by sa mal termostat zavrieť, až kým sa voda znova neohreje na spomínaných 88-89 stupňov, potom sa znovu termostat otvorí a pustí vodu cez chladič...takže teplota motora by mala kolísať okolo 90 stupňov, alebo tak nejak...je to regulačný obvod, kmitá
19.05, 16. 2. 2009, odpovědětMáte někdo k tomuto nějaké nové poznatky, případně nevíte, zda by se toto dalo provést i na 2.5 V6??
21.14, 21. 9. 2009, odpovědětJa som pred rokom podla toho navodu menil termostat na AR156,2,4jtd 100kw a daval som tam z renaulta 21,ten ma termostat orginal do hadice,teplotu drzi 90.Od vtedy nemam s teplotou ziadny problem problem
14.00, 1. 10. 2009, odpovědětpo roku dam aj ja svoju skusenost mam tam ten termostat v hadici a uz aj ten vykazuje chybu pri studenom motore to sice prvý krat vyjde na 90 st ale ked to otvori tak uz nikdy viac z toho vypliva ze termostat mi zasa nedotvara kurvi sa to vsetko
19.41, 1. 10. 2009, odpovědětDnes som to menil a funguje to perfektne. Vyšlo ma to 8 eur. Dík za radu.
21.25, 6. 10. 2009, odpovědětco myslite tohle? jaka je sance ze to bude funkcni http://www.aukro.cz/item762584776_alfa_romeo_termostat_z_ar156_1_9jtd_85kw.html
21.44, 6. 10. 2009, odpovědětdo pouziteho by som nesial iba ak za 1 euro tak vtedy mne ani novy nefungoval takze tak
20.01, 10. 10. 2009, odpovědětboha skusal som menit snimat teploty zohnal som si jazdeny snimac z inej alfy teplota mi vybehla na 115 termostat otvori l a padla na 90 /// ten moj povodny zasa vybehol na 95 termostat otvori a spadne na 70 boha ani tak nedobre ani tak
20.04, 10. 10. 2009, odpovědětPánové, nevíte někdo jak by to bylo s touhto alternativou pro 2,4 jtd 103kw? tady u té euro 3 by ten termostat měl být udajne jinej co se týče čidel a těhto věcí, ja právě nevím. Nerad bych neco obednal zbytečně. 2 litry za termostat se mi dávat nechtějí.
8.04, 12. 10. 2009, odpovědětZdravím Pánové, tak konečně jsem se dočkal a koupil jsem si AR 156 2.4 JTD a mám stejný problém jako většina zvás mám seklí termostat obědnal jsem ten z toho renaulta tak uvidim co to uděla.
14.19, 13. 10. 2009, odpovědětnazdar ROBO ja som to spravil na jar podla teba kupil temostat z REnaulta 5ky a musim povedat ze mi to funguje OK aj ked teplota na budiku je len 75 stupnov no ked som sturil teplomer do nadrzky tak vybehol na 86 s toho usudzujem ze v origo termostate je snimac v hajii . ale to ma netankuje hlavna vec ze mi motor nemrzne uz :-)))
14.34, 13. 10. 2009, odpovědětAhoj , a jak jste tam ten termostat dali, myslím tím kterou stranou ke stávajícímu termostatu, a kterou směrem do hadice? Ten termostet z Renaulta je jako ve tvaru misky, tak dle mě by měl jít tou miskou do hadice a tím válečkem k tomu stávajícímu termostatu. dávali jste ho taky tak?
20.57, 13. 10. 2009, odpovědětZítra se na to asi vrhnu, tak jen abych ho neotočil.
21.01, 13. 10. 2009, odpovědětJasne ze tym medenym valcekom smerom ku povodnemu termostatu ... inac by si sa otvorenia tak skoro nedockal ... ba netrufam si povedat co by sa stalo kebz si ho zalozil naopak :-(( ked to tam budes tiskat tak si trosku natry hadicu olejeom a dobre posluzi aj teplovzdusna pistol pri aby si mohol nahreivat hadicu ... good luck .-)
8.31, 14. 10. 2009, odpovědětJasný, myslel jsem si to, že jinak to nefachalo.
11.45, 14. 10. 2009, odpovědětTak už jsem ho objednal. Nemužu se dočkat až budu zápasit s tou hadicí. A jeste vic se těším z představy, že ho tam vpasuju abych zjistil, že jsem trefil na špatnej kus a budu celou tu hadici alá termostat vyhazovat do prkvačic.
11.59, 14. 10. 2009, odpovědětJa som ho varil v hrnci s teplomerom predtym ako som sa pustil do boja s tou hadicou .. inac bola to fuska keby niet kamosa tak to sam asi neurobim ..
15.09, 14. 10. 2009, odpovědětTak jsem byl dnes v mototechně a termostat 1.100,- kč,tak jsem si ho objednal.Než abych kupoval něco jinýho za 300,-kč a sral se s nějakou hadicí,tak radši 800,-kč přidám a dám tam to co tam patří
17.48, 15. 10. 2009, odpovědětna skusku ho netreba varit staci don naliat v odu z prave vypnutej kanvice a sa pekne otvori a potom fuknut ustami na druhi koniec a sa zatvori
0.09, 16. 10. 2009, odpovědětZdravim shanam vodny chladic na alfu 156t-spark 1.6 16v 88Kw
12.10, 31. 12. 2010, odpovědětjako vsechno pekny... Mam tu tri termostaty na jtd. V hrnci vsechny otviraji pri cca devadesati, ale po nasazeni do auta jeden drzi dle diagnostiky 80°C, druhej 63°C a treti 68°C, pricemz u druhyho teplota kolisa v rozmezi cca 20°C :-)). Vsechno se stejnym cidlem teploty na stejnym motoru. Takze nejaky testy v hrnci s teplomerem jsou sice peknej pokus, ale uplne naprd, protoze realita na aute je pak uplne jina :-)
18.53, 31. 12. 2010, odpovědětpozor termostat sa otvori a nezavrie ako by mal ostavaju niektore termostaty vysiet otvorene resp pootvorene a to je na tom zle !!!!!!!!!!!!!!!! takze vskusaj ked otvori fukaj donho a musi termostat kpl zavriet tak aby si ho nedokazal prefuknut ustami vtedy je dobry inac je zlý
19.15, 1. 1. 2011, odpovědětdik za upozorneni, ale studenej termostat beru jako zavrenej uz automaticky. Kdyby nedoviraly, tak to sem vubec nepisu.
17.32, 4. 1. 2011, odpovědětchcem termostat
20.01, 20. 2. 2012, odpovědětKebi bol zajem mozem zrepasovat puvodny vymenou celeho vnutra treba len uviest zda na diesel alebo benzin
19.43, 21. 2. 2012, odpovědětDobrý den,mozem Vas poprosiťn cenu termostatu na alfu 156 2,4 jtd 110kw,rok 2002.
12.00, 25. 11. 2013, odpovědět