Prosím o radu, co se dá udělat s motorem 2,0TS 114KW, který má cca 1 rok nové svíčky, rozvody, těsnění, spojka a další a nyní začal klepat. Co s tím může být a kolik případně může stát oprava? Poraďte prosím. Díky.
13.09, 2. 4. 2012, odpovědětKlepat,ale podle toho jak klepe,ale pravděpodobně bude přidřenej na klice. Doporučoval bych odstavit a podívat se na to.
16.15, 2. 4. 2012, odpovědětAHoj máš v prdely vahadla nebo variátory!!!
20.18, 11. 4. 2012, odpovědětNebo zdvihátka
17.57, 19. 4. 2012, odpověděthento som mal v predstave ze finalne stadium ta neminie ani keby tam clovek lial najkvalitnejsi olej na svete z ruk sefa fiatu. Ze jebat do skurveneho bastarda benzinoveho peniaze a nakoniec ta aj tak osere. twin spark su hajzlovske motory. hajzel v pozlatku, kazda ta jedna kurva za zadre skor ci neskor a ten cigan co to navrhoval o tom vedel. podjebal olejove cerpadlo aj ine veci lebo vedel ze 150tis km staci. twin spark ani zadarmo. na co mu radi ze variator, nech sa toho zbavi nervy a peniaze za to nestoja aj tak sa to rozpadne mrdka vyjebana. Ak to ma nadych osierania znacky pre vas ta uz je davno osrata a nemusim nic dodavat, mam jtd a ze sa vozim je vec nahody kusu, inak su to vyjebane auta ten dizajn ale taha kazdeho kto chce pekne auto. Neni nadcasove vyzera to z predu jak zmrd tie klucky a budiky ok, ale celkovo taliansky vrak. Mam alfu rad ale nech to zoberu nemci giugiaro aj tak pre nich uz robi a znacka porastie, talian to vzdy pojebe, skurvene ts, tazka 159 predrazena kurva. Alfu talianom z ruk min, alebo nech si ju postupne pochovaju. aj tak si to nikto ani nevsimne.
22.02, 11. 5. 2012, odpovědět