Spojkový pedál musím pár krát "napumpovať" aby reagoval a bol "tvrdý"-ako má byť,po cca 1 minúte jazdy spojkový pedál zas lahučko ide dole až niekde úplne na spodku reaguje spojka ako má,takže musím pumpovať spojku aby som vedel zaradiť rýchlosť.Dnes sme menili spokový valček,čo je pod pedálom.Našlapovaním pomali stvrdne až na požadovanú tuhosť.Povolí sa hadička čo je pred prevodovkou,spojka zmakne...Našlape sa(dosť dlho) po kým je tvrdá ako má byť,ale po chvílke pomali makne,až po kym neni makká úplne... Že by sme to zle odvzdušnovali,alebo chyba bude úplne niekde inde ? Nestretol sa už niekto z Vás s takýmto problémom ? Alfa Romeo 156 1.8TS 1999
17.20, 5. 10. 2013, odpovědětpri odvzusnovani treba povolovat odvzdusnovak na pomocnom valci, nie hadicu...
18.02, 5. 10. 2013, odpovědětMáš na mysli tú,na ktorej je tá gumená "čiapočka" ?
18.09, 5. 10. 2013, odpovědětTo vypadá spíš na vedlejší spojkový válec. Takový problém už jsme měl u firemní Kokty II, u těch to do 150 000 km odejde u všech :-D
22.22, 5. 10. 2013, odpovědětje to vadný spojkový válec (napojuje se hned na spojkový pedál, ale je umístěný v motorovém prostoru). Platil jsem za něj asi litr, takže v pohodě.
9.02, 6. 10. 2013, odpovědětVyzerá to presne takto..Newiem si s tým rady... http://www.ulozisko.sk/640004/spooo.jpg
17.39, 6. 10. 2013, odpověděta ten váleček jsi doufám koupil novej, ne nějakou starou sračku. A nezaponěl jsi při odvzdušňování dolívat novou brzdovku? Pokud máš váleček v pořádku a odvzdušníš ho, nemůže to nic dělat...
22.41, 6. 10. 2013, odpovědětVšetko je nové.aj Brzdová kvapalina je nová...Ja newiem či mi to kamoš newie dobre odvzdušniť,alebo to robí zle.alebu bude treba rozobrat prevodovku ? to hádam nie...
23.06, 6. 10. 2013, odpovědětno, kamarata posad za pedale a odvzdusni si to sam :) postup je klasicky, ale tak aspon v skratke : - doliat brzdovku do rozumnej vysky - povolit odvzdusnovak a nechat chvilu, kym sa hadicka naplni samospadom - utiahnut - napumpovat pedal - stlacit na fest a drzat - odvzdusnovak lahko povolit - zatiahnut - pedal pomaly uvolnit - stlacit na fest a drzat - odvzdusnovak lahko povolit - utiahnut - pedal uvolnit ... - opakovat dovtedy, kym to nebude tvrde a z odvzusnovaka prestanu ist bublinky - ukoncit cyklus treba pri stlacenom pedali dotiahnutim odvzdusnovaka - doliat kvapalinu do predpisanej vysky a je to hotove :) do prevodovky by som sa este nepustal, hehe
8.32, 7. 10. 2013, odpovědětMně se odvzdušnila sama po několika přeřazeních...
13.29, 7. 10. 2013, odpovědětUž mi to prišli skúsiť odvzdušniť dvaja,ale stale bezúspešne :-/ pedál ostane stále makký-problém pretrváva i nadalej. Bude treba zhodiť prevodovku a tam niečo vymeniť ? Vedel by mi niekto poradiť ?
21.06, 21. 10. 2013, odpovědětVed to mas vsetko napisane, co mas spravit. Co s tym ma prevodovka ? ( kurva, to sa dnes v autoskole ml c neuci ? To je moc... )
21.34, 21. 10. 2013, odpovědětS prevodovkou to má to,že je v nej ložisko tuším stým valčekom.
22.33, 21. 10. 2013, odpověděthydraulicke koncentricke lozisko vytlaca spojkovu lamelu a s prevodovkou nema nic spolocne, jedine to, ze je s nou v jednom hausingu. konkretne vyzera takto : http://i.ebayimg.com/t/alfa-romeo-156-2-0-16v-ts-new-oe-clutch-slave-cylinder-actuator-bearing-55184041-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqIOKosE5kyetN8tBOjvRCbl3w~~60_58.JPG a hlavny spojkovy valec vyzera takto : http://www.dilyfiatov.cz/obrazky/2403/hlavni-spojkovy-valec-alfa-156-original.jpg takze ked to neviete odvzusnit, jedno alebo druhe bude zle a treba to vymenit
0.19, 22. 10. 2013, odpovědět