Dobrý den prosím vás už 4 dní nemužu nato přijít jak opravít ventilator topění v interieru nefunguje aní na jednom stupní pojístky jsem kontrolovál nejmín 5x pod volantem u spolujezdce také v motorovem prostoru všechno je v pořadku venku už je kosa aní nejezdím nebo přímo mrznu v autě Děkují moc
14.15, 19. 10. 2015, odpovědětnajprv uved rocnik
15.22, 19. 10. 2015, odpovědětbud je vadny ventilator, nebo odpor, ktery je prisrubovany vlevo od ventilatoru (krabicka s chladicem)
19.02, 19. 10. 2015, odpověděttak jsem byl vyskoušet, a ventilator na přimo funguje zajímavy je že v konektroru je proud, druhy konektor co se napojuje do toho odporu z žebrovaním není proud nechapu
14.31, 20. 10. 2015, odpovědětneresit a vymenit :-)
16.12, 20. 10. 2015, odpovědětšpatně pochopil vysvetlím- vzál jsem skoušečku a odpojíl jsem konektor od vetraku a skoušel jsem a proud v něm je tak jsem odpojíl i druhy konektor take dvou drat stoho odporu v žebrovánem a vnem proud není nechápu
16.49, 20. 10. 2015, odpověděts tym rocnikom to bolo myslene tak, ze su dva druhy regulatorov pre ten vetrak. ty mas stary typ so zrazajucimi rezistormi, novsi je elektronicky predradnik. zda sa, ze mas prepaleny odporovu vrstvu v tej kocke, teda treba to vymenit, ako ti tu radia. ta vec je vlozena hned vedla vetraka, vyzera takto : http://shop.euroimpex.lt/product_images/00017200_2001647497.jpg?big=1, ak chces objednat, tak cislo je 60779299, schema pre tento vetrak je zhruba uvedena tu : http://r.foto.radikal.ru/0702/76e4a82d2d16.jpg
17.34, 20. 10. 2015, odpovědětna tom novejší nebude pasovat konektor podlé meho ale pořad neodpovíté co potřebují vědět v tom konektoru sámotnem ma byt proud ? co se zapojuje do toho odporu neboť mě tám nejde a muže byt problem jínde nebo se mýlím?
18.16, 20. 10. 2015, odpovědětproste vem funkcni odpor a vymen ho, pak uvidis. Zajed nekde na vrakac a tam to zkus, kdyz to nebude tim, tak ho vratis.. Dej vedet az to zkusis, nema cenu se tu dohadovat.
20.56, 20. 10. 2015, odpovědětdival si sa na tu schemu ? po zapnuti klucika je cez poistku B6 ( musi byt zopnute rele J35 ) 12V vedenych na prepinac rychlosti vetraku, pin A. Dalej podla toho, aky zvolis stupen prepinas 12V na vystupy B, C, D, E, ktore su zaroven vstupmi pre odporovy regulator. Cize ak je vsetko OK, pri prepinani volica rychlosti vetraku sa ti musi objavovat na konektore odpora 12V na pinoch A, B, C. Pin D je pripojenie vetraka na priamo a odpory sa obchadzaju, pin E je kostra. Ked nie, problem bude v rele J35, poistke B6 alebo v kabelazi medzi nimi a baterkou.
0.21, 21. 10. 2015, odpovědětaftersales.fiat.com/elearnsections/main.aspx?nodeID=8&languageID=8&modelID=2000000&valID=2000000&prodID=2000000&markID=2&modelName=Alfa%20-%20116%20-%20Alfa%20156&langDesc=%c4%8cesk%c3%bd&validityName=1.6%20TS§ionName=Manuale
19.57, 1. 10. 2023, odpovědět