Ale litak to prezil :o) Nesmime uvazovat, jak by to dopadlo, ne? Proste jezdit tak, abychom nebourali a nasem pripade, kdyz uz se to stane, tak nam to asi bude jedno.. Malokde jedu pouze 64km/h :o)
7.56, 24. 10. 2006, odpovědětJá myslim, že to neni nic překvapujícího. Alfy byly vždycky "nemocný" na plechařinu...
11.23, 19. 1. 2007, odpověděta isto to je jenom 64km/h???
19.48, 2. 2. 2007, odpovědětVzhledem k tomu, ze Alfa 156 nebyla nikdy podrobena testu NCAP (ktery stejne jen resi presne definovanou srazku a cokoli mimo dopadne jinak) a tohle je z "testu" casopisu AutoBild bych to moc neresil... AutoBildu neverim ani datum vydani... ;-)
18.06, 17. 2. 2007, odpovědět:-)))) to vypadá spíš na rychlost 164km/h, ne? mám dojem, že kdyby to takhle dopadlo v šedesátce, tak je to snad z bakelitu... :))))
22.46, 26. 2. 2007, odpovědětLidi,nevěřte tomu,je to nějaká sračka!Tohle přece není možný,to bych do ní už asi raději nelezl,vždyt 64km/h je moje rychlost při parkování:-)))
15.14, 3. 3. 2007, odpovědětAlfa je moje nová milenka,ale koukám,že bych dopadl úplně stejně.... na sračku.Nevíte jak dopadla 166ka,že bych změnil jen třídu,značku měnit nehodlám a na 159 si budu muset nějakej čas počkat
12.37, 7. 3. 2007, odpovědětJa tiez cakam na 159 :))
12.44, 7. 3. 2007, odpovědětSevas.Tak že ako sa na to pozerám riešime tu nejaký ojeb!!!V žiadnom prípade to nie je pod Kilo.Jedine že by ho tlačil kamión!
23.47, 30. 4. 2007, odpovědětCago ja si myslim ze jim asi pri testu nefungoval tachometr. Videl jsem 156 celne do zdi ve 110 a takhle hrozny to rozhodne nebylo.
8.33, 6. 4. 2007, odpovědětbohuzel . zatim , co jsme nasel na netu, tak to vypada, ze to fakt bylo v rychlosti 64km/h .. obcas se nekde pise 75-85km/h, ale tj jen spekulace ... vsude je spis zdeseni:o( nasel jsem i fotku 147 po testu . dopadla hoodne podobne :-/
10.34, 6. 4. 2007, odpovědětAhoj, tak tam dej link, já jsem tohle fakt nikde nenašel a přijde mě, že pracuješ pro Blesk, či podobný plátek :-)
18.23, 19. 4. 2007, odpovědětnazdar no neviem ale mohlo to tak dopadnut a to je pri pevnej prekazke,no a na www.auto.cz je alfa 147 no a nedopadlo jej to tiez nic moc. No bočny mala uplne v pohode. No ale kto ma silne auto ma aj dobre brzdy a ak ich nemate tak potom ani rychlo nejazdite....
9.54, 31. 5. 2007, odpověděttak tomu taky nevěřím vždyt to už by dopadla lepší felda nebo fáčko je to sice itálek ale nevěřím.Když s ní letím po dálnici nad 150 tak si připadám v bezpečí a kdyby tohle byla pravda tak už tam ani nevjedu......
10.33, 31. 5. 2007, odpovědětTa testovana alfa nemala asi motor... :-))) Dufam ze s mojou V6 kou som na tom o nieco lepsie.....
10.50, 31. 5. 2007, odpovědětJá tomu věřim,ale to bys to musel narvat do baráku,poslali jí chudinku proti dost pevný překážce.Já sem se vymáznul taky v e slušný rychlosti,skončil jsem na boku a odneslo to zrcátko, moje okýnko a ohnul se decentně B sloupek,toť vše,tak mi neřikejte že to nic nevydrží.
11.12, 31. 5. 2007, odpovědětno jo ale tyhlety testy jsou sice v 64km/h ale bez brždění, najde se dobrovolník co to otestuje? jen zavzpomínejte jak vypadala rozpůlená alfa v praze...
11.32, 31. 5. 2007, odpovědětNo ja tomu taky moc neverim, mel jsem nehodu sice jako spolujezdec a to ve fiatu panda 2004, a narazil do nas kamion a celkova rychlost byla 110km/h a panda vypadalka mnohem lip nez tato 156 v 64. to asi byl test ve 2stech ne? :-) (koupil jsem 156 manzelce ze je to bezpecnejsi auto nez ty male ludry bez kufru)
22.20, 1. 6. 2007, odpovědětno ta stena isla tej alfe oproti mynimalne tiez asi 60km/h.inak to nevidim
16.31, 21. 6. 2007, odpovědětAle kluci. Narazit do betonové překážky v rychlosti 64km/h není to samé, jako do jiného podobně poddajného auta. Navíc na fotkách je takzvaný offsetový náraz, tedy jen levou půlkou auta. Výsledek je odpovídající. Blbé je, že se zlomil A-sloupek, to by se nemělo stát...
16.46, 21. 6. 2007, odpovědětto je pravda stena sa neuhne
17.38, 21. 6. 2007, odpovědětja bych nepochyboval!!Todle byl přímí náraz proti zdi a né dálnice
20.33, 17. 7. 2007, odpovědětmartine danko.naprosto stebou souhlasim!!!!!!!!akorat dela machra a smrdi mu kacer.mej se
10.14, 20. 8. 2007, odpovědětPavel-kup si 159 a máš po vnitřním rozporu:-))))
9.42, 10. 10. 2007, odpovědětTo jo, ale půl mega fakt nazbyt nemam :-)))))))
7.14, 12. 10. 2007, odpovědětNo jako ti co tomu neveri, tak at si to zkusi v necem naborit v 64 km/h myslim ze se nikomu chtet nebude. Taky pred dvouma letma jsem obmotal Megana kolem stromu a auto na odpis, a to sem jel rychlosti 80-90 a naraz byl podle policajtu v rychlosti kolem 50. Ja jen dorezanej od skla ale auto jsem nechal odtahnout rovnou na vrakac.
11.01, 9. 11. 2007, odpovědětmam dvoch kamosov, ktori uz havarovali na 156ke. Alfy zostali na šrot rozbite a im nebolo nic. Akoze 156ka je dost bezpecne auto, a aj preto som si ju kupil aj ja :)
8.36, 25. 10. 2007, odpovědětJa mam nazor len taky ,ze keby bol naraz v 60 km/h. smrtelny co na tych fotkach asi je,tak by ich vobec nepustili na trh.Takze je to totalna k.o.k.o.t.i.n.a.
16.10, 17. 11. 2007, odpovědětMožné je aj to , že alfa išla 64 km/h a oproti išla bariéra či ako sa tomu nadáva rovnakou rýchlosťou a to k.......ský rozdiel :)
22.40, 1. 1. 2008, odpovědětale no tak s kamarádem sem narazil do auta které nám vjrlo na hlavní asi v 85 km/h a kromě roflákaných světel,nárazníku a odlítlé kapoty se tomu nic nestalo..kapota se přidělala vyklepala trochu přestříkla a oprava asi 12 000kč.Takže jako tomuhle že by měla v prdeli celej předek bych moc nevěřil.dyžtak mi napište své názory
21.01, 3. 7. 2007, odpovědětROman: ja by som to moc neporovnaval....určite ste pred narazom brzdili...a to auto do ktoreho ste narazili určite nebola PEVNA betonová prekážka. Podla mna je na tej fotke realna situacia (pri 64km/h), auto pred narazom nebrzdí a prekazka je pevna! PS: pozri si aj ine testy na www.euroncap.com
22.49, 20. 9. 2007, odpovědětDobrý den všichni je mi sice 11let a naší alfičku máme asi jen 3 měsíce ale taťka říkal že je to blbost že si vymýšlí že to muselo být 180km/h a ne 64km/h jednou jel taťka na německé dálnici 150 a sluníčko oslňovalo a tak taťka zpomalil na 100km/h a když se kouknul za sebe tak tam nic nebylo a najednou náraz jak z děla a naše astřička na odpis a volvo co do taťky,jeho šéfa a dvou spolupracujících kamarádů bylo také na odpis ale takle naše astřička nevypadala.
20.26, 12. 1. 2008, odpovědětRozsekal sem v rychlosti něco málo přes kilo 146ku.Ustřelila mi v zatáčce a za zadním kolem u řidiče jsem vzal strom.Ukázkový boční náraz,ale odnesl to jen blatník nárazník,lampa a zadní čelo v kufru.Tohle nemohl být náraz v 64km/h videl bych to tak na 100-120km/h.
20.56, 12. 1. 2008, odpovědětUplně normální Test do Rohový bariery se koukněte že tý druhý straně nic neni ykdyby ste vzaly auto který má 5hvězdiček a poslaly ho do rohový bariéry tak se zláme podobně
19.45, 22. 1. 2008, odpovědětTento náraz byl pravděpodobně pouze polovinou vozu, nebo nejspíš, do středu vozu ( sloup ). Nemusíte se tolik bát, rozdodně to nebyl náraz celou plochou vozu. Je potřeba připomenout, že tento náraz je prováděn do pevné překážky o hmotnosti 50tun, která je pevně ukotvena. Většina vozů této třídy a modelového stáří ( datum konstrukce ) by dopadla stejně nebo ještě hůř.
17.25, 4. 2. 2008, odpovědětMyslel som si že Alfi sú bezpečné autá, ale teraz o nich začínam silno pochybovať. To auto sa doslova POLÁMALO, ako keby bolo z plastu. Keby tento test hodnotil Euro NCAP, tak by 156-ka nedostala ani pol hviezdičky. 1/4 *. CHA CHA
17.18, 24. 2. 2008, odpovědětNo tej 64 km ryshlosti neverim ani nahodou. Ja som moju tukol v 45 km priamo do plota a iba mi praskol naraznik, trosku som ohol nosnik pred chladicom a zlomil predni znak. Kapotu to len skrablo.
18.38, 29. 2. 2008, odpovědětMyslim, ze kdo se uz nekdy vysekal, tak dobre vi co dokaze rychlost 64km/h. A ac to je dneska minimalni rychlost kdekoliv, tak to dokaze rozsvikat auto velice pekne... A vsecky EURO NCAP testy jsou v 64km/h, pac to je z prepoctu 40mil/h :)
19.05, 4. 3. 2008, odpověděthttp://www.autorecenze.cz/auto-recenze-alfa-romeo-156-6561.htm
19.43, 4. 3. 2008, odpovědětChlapi ,myslíte že po těchto obrázcích a některých kecech na tomto fóru budu jezdit se svou ALFOU 50 Km/hod.....Viděl jsem na cestách už tolik roz... aut věhlasných značek a vypadaly úplně stejně .Každé auto po takové ráně na pevný roh je na odpis a může to být BMW,nebo Volvo.Stačí se dívat na D1.Je to jedno..Vždy záleží na řidiči co v té chvíli vymyslí. To je jen můj názor a je mi jedno jestli se mnou někdo nesouhlasí.Ale u ALFY zůstanu a to je pro mně to hlavní.
19.44, 4. 3. 2008, odpovědětto Janda: pls nepublikuj texty, ktoré sú vzdialené realite. Pre ostatných uvádzam čo "zaujímavé" o 156 majitel napísal: "Při 370.000 km má naprosto bezhlučný interiér. Kvalitní plasty do sebe zapadají s absolutní přesností...o BMW ani nemluvim, to je svou nekvalitou, poruchovostí a strnulostí už dávno známé. Proto také potkávám na silnících v poslední době více 159, než stejně starých BMW3". Pri toľkých KM je nereálne mať interiér ako nový a v podstate všetko ostatné tiež.
20.13, 4. 3. 2008, odpovědětAhoj všichni.Mám tohodle krasavce už asi rok,ale tohle se mi opravdu nezdá.Viděl jsem už dost havárek,ale tak vypadali alfy po 90 a více km/h.Takže bych neviděl důvod proč né alfu.
10.30, 15. 3. 2008, odpovědětTo je nějaká krávovina, jsem viděl jednou na dvoře v Imofě 156 po čelním nárazu do kamionu, střetová rychlost odhadována na 120km a prostor posádky nebyl zase tak poškozený, oba aktéři přežili...
10.45, 9. 4. 2008, odpovědětJo jo je to tak. Na stránkách cracsh testů je to taky. Je to km/h, ale pozor, to posunutej čelní náraz !!! To je úplně něco jiného než čelní. Proto se zmačkal i rám dveří
10.44, 11. 4. 2008, odpovědět64km/h?...:D ha i trikolka by dopadla lip nez tohle to musi byt blbost...na tuhle paseku je i Godzila kratka (pardon ze porusiju autorska prava ale musel jsem)...takze bud neumi chlapci v crash testech pocitat a namckali blbou rychlost nebo na to ten pandulak slapnul aby si to vic uzil...tohle je aspon ve 120 Km/h....
0.52, 13. 4. 2008, odpovědětJa teda nevim, ale připadá mi to opovídající ryclosti 65. Pracuji jako automechanik a viděl jsem už spoustu rozbitých aut(octavia,fabia,supebr,passat,147,fiat coupe) On je to opravdu velký rozdíl nabourat třeba do plotu nebo do jiného auta než to napalit do zdi. Kdybys viděl auto rozsekané ve 180,asi by tě překvapilo. Třeba superb z předjíždecího manévru na Starokolinské, bourali čelně ve 190(626 jela cca 80 a on cca 110 ale ne celým předkem,podobně jako tady. řidič byl namístě mrtvej a auto tatalně naodpis,zbyli jen zadní světla a tlumič výfuku. Smiřte se stím,takhle to opravdu vypada.
12.41, 18. 5. 2008, odpovědětkamarad na AR155 natrieskal v 160-ke do škodovky a takto hrozne to nevizeralo!pritom konštrukcia predku karosérie je skoro rovnaká s AR156.Toto je podla mňa K....!!!
20.03, 8. 6. 2008, odpovědětSom síce priaznivcom Alfy Romeo, ale pri pohľade na tieto fotky a video tak ma na nich prechádza chuť. Vyzerá to ako crashtest nejakého číňana.
16.34, 22. 9. 2008, odpovědětJá ve 130 vylít z dálnice,myslel jsem že jsem zaručeně mrtvej-protože tenhle crashtest jsem viděl kdysi taky.No a vidíš,?jsem tady,dokonce se mi nestalo vůbec nic až na pohmožděnej hrudník od pásu.A je tedy fakt,že kočička byla na stačky a to zepředu a zezadu-ale interiér je celej,když by tam jeli 4 lidi a byly připoutaný,přežili by to jako nic.
16.37, 22. 9. 2008, odpovědětJe to blbost. S Alfou 156 jsem měl jednu hodně drsnou dýni a docela mě podržela. Šla přes střechu a pak jsem se zasekl o 2 stromy. Bylo to ze 100 a srazit se stromama jsem se mohl taky v těch 60. Vypadala i po tomhle mnohem líp.
14.45, 19. 11. 2008, odpovědětno tak to je docela průser. to by ze mě asi při mych 250km/h co občas zkouším s mou V6kou na dálnici nic nezbylo a auto by se nemuselo ani uklízet protože by se roztřelilo na miliardu kousků. Alespoň teď budu jezdit podle předpisů ale ve 130km/h bo to bylo (podle tech záběru) asi taky moc ošklivý. Je mi divný, že se při 64km/h zlomí A sloupek a že byla alfa vůbec schválená pro provoz. Stejně se ji nevzdám.
15.05, 19. 11. 2008, odpovědětVšechno je to o tom, že v 64 km/h v hodině narazit do zdi je už celkem dost problém i u ostatních značek, Alfa není nic neobvyklého a nevykazuje žádné extrémí deformace, podívejte se na ostatní vozidla při stejném testu, myslím, že Vás to zcela uklidní, 64 km/h je dost velká rychlost na nehodu, představte si , že při běžném provozu narazíte do takhle situované pevné překážky, to je by bala fakt smůla ?! 1) před střetem vždycky brzdíte (takže psaní o tom jak někdo ve 110 narazil do zdi a byl v klidu jsou pouze pohádky, ve 110 Km/h čelně do zdi o kterou se vozidlo zastaví nepřežije téměř nikdo), 2) pochybuji že se o tenhle předmět zastavíte a nebudete pokračovat dál v letu, pravděpodobnost nárazu pod tímhle úhlem je téměř mizivá, 3) Střet s jiným protijedoucím vozidlem není, jak někdo výše uvedl že rychlosti se sčítají !?? v žádném případě rychlosti se nesčítají sčítají se jen v extrémním nepoměru váhy mezi jednotlivými vozidly..
8.10, 24. 1. 2009, odpovědětmusím jen souhlasit, ta rychlost 64 km/h je v tomhle případě realná a málo aut té doby by asi dopadlo ve stejném testu lépe... .. btw šetřím dopravní nehody skoro 10 let a vím jak lidi přeháněj ...musím se smát, když mi někdo tvrdí, že třeba narazil do stromu tak v 90 km/h a ze znaleckýho posudku vyjde najevo že v době nárazu byla rychlost 20-30 km/h :-) ...vždycky záleží na okolnostech a zabít se můžete i v menších rychlostech než je 64, když máte smůlu...
16.25, 16. 2. 2009, odpovědětCo to tady rešíte. Začněte myslet hlavou. To byl klasický crash test při standartní rychlosti. Náraz proběhl do betonové zdi, to nelze srovnávat se srážkou s jiným vozem přece... oba dva maj deformační zóny které musí pohltit tu nárazovou energii... tady to de rovnou natvrdo do celého auta... navíc se tyto zkoušky dělaj běžne nárazem polovinou auta, kde se otestuje všechno a pozná se jak bezpečné je... nejhorší je motor nebo naáprava, která se vám může dostat do interieru...no nebudu strašit :-) italské auta na tohleto nebyly sice top ale nějakou normu splňovat musí..takový korejci sou na tom podstatně hůř...btw tomu 11 klukovi...vzkaž svému tatovi že je blbec- ve 180 do zdi to ti nepomůže už nic...díky mejte se a nebojte se :-)
18.09, 19. 3. 2009, odpovědět...podobne dopadla škoda 120 pri 48 km/h :D ináč ta staršia 156 ma peckový vzhlad vysrat sa na crashtest :D
20.37, 11. 4. 2009, odpovědětviděl jsem to video na youtube a takle se nezmuchlalo ani malí káčko od fordu.. Ale na 64 v hodině se mi to zdá divný.. doufám že to je jen nějaká kravina a né realita..
21.46, 15. 7. 2009, odpovědětSlyšel jsem,že ten crash test nedělal euroncap,ale adac a ten testuje za jiných podmínek, mají jinou barieru a vyžší rychlost myslím 80km/h
12.07, 31. 8. 2009, odpovědětJá bych tomu i věřil...Vím co to udělalo s Alfou v 15km/h....A bylo opravování víc než dost....Takže těm 64km/h bych aj věřil,že to tak rozseká tu Alfu...
16.23, 1. 9. 2009, odpovědětOu tak sem právě o koupi alfi začal pochybovat
12.17, 25. 9. 2006, odpovědětLidicky mel bych dotaz za kolik se tak seka original autoradio na AR 147, mam ho ale je na na kazety tak bych ho potreboval strelit. Taky bych se chtel zeptat zda se daj nekde sehnat klice na vytahnuti toho radia predem dik =) piste prosim na muj email streedfighter@seznam.cz
23.04, 23. 11. 2009, odpověděttyhle fotky jsou naprostý nesmysl... kolega dělá Alfy, vozí z Německa a opravuje... už jsem viděl desítky rozstřelených 156-tek a 147-ček a většina jich byla nabouraná v mnohem větší rychlosti než nějakých 64 km/h... většinou to bylo nad 100... a žádná neměla takhle nesmyslně zmačkanou kabinu. Vždy to odnesou nosníky, kapota, blatníky, světla, chladiče atd.... maximálně jak to dostane ránu k jedné straně, tak to napaří trochu dveře a jak se škubnou, tak to udělá malou vlknu rohem dveří ve střeše... ale tohle je nesmysl...
15.29, 28. 3. 2007, odpovědětCo cakate? je to auto konstrukcne z roku 1998. Pozrite si crash test ncap octavie z tych rokov. Octavia, golf4 a poodbne dopadne rovnako.
7.30, 3. 4. 2010, odpovědětkluci neblbnete jde o to kdo a jak nabourate.muzes mit hamra a umres taky.mam za sebou dost rosekavek,hlavne moto, a ziju.nezmatkovat a myslet i v krizovkach.jinak dobry srot ta alfa haha.
11.19, 6. 4. 2010, odpovědětmyslim ze ta rychlost 64km/h je blbost..moj brat bural do stromu v 110km/h a alfinka neola taka polamana ako toto...a pocul som uz od ludi co strasne moc rozbili alfu a nic sa im nestalo,ze si zas kupili len alfu,lebo ze je velmi bezpecna..
16.33, 23. 5. 2010, odpověděttenhle test někde komentovali a je to v 64km rychlosti ale jen holá konstrukce bez motoru
17.09, 23. 5. 2010, odpovědětbrachovi ten motor moc nepomohol..tomu vobec nic nebolo..akurat sa pekne pokrcil vodicov nosnik...
0.30, 25. 5. 2010, odpovědětNo to je pekna kravina toto...... bohuzel jsem o svoji alfinku prisel prave nehodou ale takhle zrasovana nebyla a to bylo ve stovce do stromu....... alfinka byla pomacka do pulky kapoty.... tomu ja neverim!!!!
0.55, 22. 8. 2010, odpovědětNo aj ked mi to momentalne dobre nejazdi s mojov 156,tie elektrony po buracke vyzeraju byt v pohode:)
22.26, 12. 9. 2010, odpovědětto se mi nezda. kamos asi tak pred 4 tydnama narazil v 90km/h do stojiciho kamionu a tak hrozne to nebylo. Ano auto je nepojizdne tojo ale takhle sesrotovane to az tak nemel.
21.24, 5. 12. 2010, odpovědětjedna vec v tej alfe nevydim motor dalsia chladic a posledna vsimnite si na prvom obrazku teda v lavo,stranu kde narazila to svetlo je neposkodene na druhom obrazku tu istu stranu ako ide do prekazky myslite ze by to svetlo bolo po takom naraze neposkodene?? cista kokotina a aj ten co to zverejnil. :) takze asi tak..
19.53, 27. 1. 2011, odpovědětTakže zlatá Alfa ... NEBO??? :o)
21.21, 27. 1. 2011, odpovědětVšichni co tady píšete ty to kraviny jste volové.To si myslíte že auto po takovém nárazu by mělo mít jen odřený nárazník? Právě naopak to ukazuje perfektní a vysokou bezpečnost tohoto vozu. NEBOT PŘI NÁRAZU NENÍ PODSTATNÉ JAK DOPADNE PLECHAŘINA, ALE JAKO MÍROU JE ZABEZPEČENA POSÁDKA. JE PODSTATNÉ ABY NÁRAZ ABSORBOVALY DEFORMAČNÍ ZÓNY A POSÁDKA PŘEŽILA V RELATIVNÍM ZDRAVÍ. JSTE KRETÉNI A AUTŮM NEROZUMÍTE. RADĚJI ZNIČENÁ KÁRA, ALE BUDU NAŽIVU. ITALŠTÍ UINŽENÝŘI BY MĚLI DOSTAT VYZNAMENÁNÍ
5.50, 16. 11. 2010, odpovědětVšichni co tady píšete ty to kraviny jste volové.To si myslíte že auto po takovém nárazu by mělo mít jen odřený nárazník? Právě naopak to ukazuje perfektní a vysokou bezpečnost tohoto vozu. NEBOT PŘI NÁRAZU NENÍ PODSTATNÉ JAK DOPADNE PLECHAŘINA, ALE JAKO MÍROU JE ZABEZPEČENA POSÁDKA. JE PODSTATNÉ ABY NÁRAZ ABSORBOVALY DEFORMAČNÍ ZÓNY A POSÁDKA PŘEŽILA V RELATIVNÍM ZDRAVÍ. JSTE KRETÉNI A AUTŮM NEROZUMÍTE. RADĚJI ZNIČENÁ KÁRA, ALE BUDU NAŽIVU. ITALŠTÍ UINŽENÝŘI BY MĚLI DOSTAT VYZNAMENÁNÍ Toto je jediný rozumný a správný názor. Auto má absorbovat v deformačních zónách náraz tak, aby újma na zdraví a životech osádky vozu byla co nejmenší!!! Ostatní co si tady honíte trika jako že to není možný atd tak jak by to mělo vypadat? Odřenej lak? Prasklej plastovej nárazník? Hovno! Italové ví co dělají a to klidně dám hlavu na špalek za to.
22.10, 27. 1. 2011, odpovědětno a myslis ze keby to takto dopadlo ze to auto pustia do vyroby a nebodaj este na cestu ? kedze to vykreslujes ako "auto smrti" ?
8.42, 28. 1. 2011, odpověděta inac dobre si pozrite ten obrazok to kde robili ten test u seba doma na povali?????? :DDDDDD to odkedy sa robia take testy na drevenych podlahach ??? a ta bariera je kryva ako ked sa mne nechce postavit sa uvedomte co pisete a vsimajde si detaili ako som uz pisal to svetlo predne.po takom naraze je neposkodene ano ??
8.51, 28. 1. 2011, odpovědětPodivejte se jak dopadly jine auta stejneho roku treba citroen nebo peugeot je to uplne to same a nekdy i horsi na jutubku toho je plno tak mrknete a zase se vam ulevy ja uz to udelal:) Cuore Sportivo
9.50, 28. 1. 2011, odpovědětnevěřím, že to je v 64, já jsem napálil do stromu v 60 po vytlačení z cesty a mel jsem jen půlku nárazníku křaplou, zamozřejmě asi klakson v háji a blatník po přední kolo srulovaný, ale kolo bylo nedotčené a kapota jen mírně lízlá, ale i světlomet přežil, vzal jsem ten strom řidičovou stranou, protože spolujezdcova byla nedotčená a vyteklý chladič, nic víc a nic míň
10.04, 28. 1. 2011, odpovědětto RedDevil - mám najeto o něco mín, než těch zmíněných 370.000 km mám asi 220.000 km a věřím, že i přes 300.000 km to může všechno sedět bez problémů a i interiér může být jako nový, když se o to kvalitně stará, tak proč ne, můžu klidně poslat fotky jak vypadá moje auto??? Interiér a všechno, klidně ti vyfotím i detajlně, nemám na autě ani škrábanec
12.15, 28. 1. 2011, odpovědětpani na 156 sa takyto test ani nikdy nerobil tak neviem co tu riesime !
12.56, 29. 1. 2011, odpověděttohle je hovadina, nedávno jsem boural s Deltou druhé generace do třicítky ocelového ička, vzal jsem to na řidičovu stranu asi v 115, na brždění nebyl čas, no náraz byl možná v 95km/h a auto vypadalo sice špatně, ale rozhodně né takhle. Já jsem neměl ani škrábanec, nic, ani čelní okno nebylo prasklé, odnesla to převodovka a náprava a nosník. A to je delta na podvozku tipa, které bylo vyrobené v 88 roce, je sice pravda, že elta už měla vyztuženou karoserii oproti tipu, ale i tak. Ta Alfa to je blbost. Navíc to ičko bylo asi 1,5metru zabetonované v zemi. Kdyby to bylo pravda s tou alfou, tak už tady já dávno nejsem.
0.14, 5. 6. 2011, odpovědětAhoj, nejsem si jist pravostí testu, protože já boural v těch cca 65ti Alfou 156 rovnou do stráně. a Sice mírně ohnut a na rezervě, ale dojel jsme domu "po svých":-). Podle mě je tedy Alfa naopak poměrně bezpečným autem díky dlouhému předku a celkem masivním nosníkům...
16.48, 1. 5. 2012, odpovědětZrovna tohle mi nepřipadá, že bylo na levou půli auta, ale podle toho, jak je zlomené to přední čelo, tak možná jo. Rozdíl testu je v tom, že vy, když bouráte, tak na těch 64 km/h brzdíte, kdežto auto v testu akceleruje. Přenos sil a energií je jiný. Auta nejsou konstruována na to, aby po crashy dobře vypadala, ale aby v nich zůstali živí lidé. Alfa romeo 156 je dost bezpečné auto a to obzvlášť s velkými motory 2,5 a 2,4 i když je těžká! Bourat do zdi je jiné než do protijedoucího auta. Tahle rána do zdi je srovnatelná s nárazem dvou aut, jedoucí proti sobě přibližně 80-100km/h. Viděl jsem už hodně rozbitých 156tek a nemyslím, že bezpečnost je jejich slabina. Trochu měkčí je zadek při bočním nárazu, ale žadný extrém. Vždy záleží na stavu konkrétního auta. Shnilé auto = kill (nemyslím tím narezle lemy). Rada závěrem je nebourat :-D Šťasné kilometry za volantem alfiček ....
19.13, 7. 8. 2012, odpověděthehe, tomu se musím jen smát.... někdo sem vlepí dvě fotky, napíše v jaký to bylo rychlosti a někdo to žere :-) já viděl xxxx rozstřelenejch alf a v podstatně větší rychlosti, no což věřte si čemu chcete. Ale měli byste aspoň přemýšlet, v kolika teda jsou rozstřelený ty alfy na bazarech?! :-D V 15kmh?! Booooože můj
20.56, 7. 8. 2012, odpovědětsmejem sa na niektorych komentoch co ludia dokazu za p****nu napisat. Ze v 90do stromu a auto poskrabane ? haha To by bola ista smrt. Toto co je na fotkach je takzvany offsetovy naraz , cize naraz na polovicu auta. Deformuje sa jeden nosnik. Auto nedopadlo moc dobre pretoze sa ohol a-stplik a narusil sa priestor pre posadku. Je par aut ktore dopadli ovela lepsie. Ked som videl hrubku a-stpliku 156tky tak sa ani necudujem ze sa takto ohol. Este raz opakujem je rozdiel burat na oba nosniky ako na jeden. Fyzika nepusti... Takze vy co ste "burali v 90 do stromu a prezili" si otvorte oci a trochu premyslite co hovorite...
0.35, 20. 8. 2012, odpovědět