Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Alfa Romeo 156 Club

alfa romeo 156 club
Heureka.cz - porovnávej ceny a srovnávej produkty!

Muzeum Alfa Romeo

Muzeum Alfa Romeo.

Toto je příležitost, jak prožít velké emoce s modely, které tvořily dějiny automobilu, s designem, s rozechvěním z nejkrásnějších vítězství v obrázcích a původních filmových závěrech.

Navštivte naše výstavní sály a zúčastněte se života světa alfistů. Muzeum Alfa Romeo Vám toho nabízí spoustu… a jestli hledáte důvod navíc, pro který milovat Alfu Romeo, můžete jich tady najít spoustu. Vstupte a objevte je.

Alfa Romeo muzeum je od svého otevření 18. prosince 1976 považováno za jedno z nejkompletnějších a nejdůležitějších muzeí jedné značky. To potvrzuje čtvrté místo průzkum anglického magazínu Auto Express v seznamu světových míst, která by měl každý navštívit. Po vstupu do muzea se budete cítit, jako byste vstoupili do galerie moderního umění. Vozy jsou umístěny podle standardů a vkusu muzea se sochami. Ve skutečnosti je to ale muzeum s mechanickými sochami. Návštěvníci procházejí kolem vystavených aut a obdivují obojí: tvary i mechanická tajemství. Je zde vystaveno více než 110 vozů a pokrývají téměř celou historii výroby od roku 1910 po současnost.

V Alfa Romeo muzeu můžete najít unikátní kousky jako Torpedo 24HP z roku 1910, úplně první Alfa (Lombardská akciová automobilová továrna) vozy jako 1500, 1700 a 2300 spojené s legendárními závody 20. a 30. let, stejně jako s velkým vítězstvím Alfy např. La Mille Miglia - 11 vítězství a neporazitelné výsledky, Targa Florio - 10 vítězství, Le 24 ore di Le Mans a 4 první místa. Za volantem byli nejlepší piloti: Nuvolari, Campari, Varzi a Sivocci. Všichni se v roce 1923 zúčastnili závodu Targa Florio, který vyhrál Ugo Sivocci v RL, a kde se poprvé objevil symbol čtyřlístku na kufru Alfy. Tento symbol se pak stal neomylným znakem sportovních vozů Casa del Biscione - jednomístné 159, se kterou Juan Manuel Fangio vyhrál F.1 Pilot World Championship v roce 1951.

Prohlídka pokračuje vozy vyrobenými na montážní lince počátkem 50. let: 1900 a Giulia v různých verzích, a vozy vyrobenými v továrně v Arese: Giulia a všechny její verze, Alfetta a Montreal. K vidění jsou také vozy z Alfa Romeo závodů Autodelta jako TZ, GTA, šampióni 33 Mondo Marche roku 1975 a sportovní prototypy z roku 1977. Nakonec najdeme i nejnovější 155 GTA, která v roce 1993 vyhrála velmi obtížný German Tourism Championship, a která je zároveň 156. vítězem Fia European Touring Car Championship.



komentáře